اجاره کولر آبی ایستاده,قیمت اجاره کولر آبی,اجاره بخاری,اجاره کولر در رشت,اجاره کولر گازی ایده آل,کولر آبی اجاره ای,اجاره کولر گازی ایستاده در مازندران,کرایه کولر گازی اصفهان,اجاره کولرگازی , اجاره کولرگازی ایستاده,اجاره پنکه, اجاره پنکه ایستاده,اجاره کولربانکی,اجاره کولرابی,اجاره کولر آبی ، اجاره کولر ,اجاره کولرگازی,اجاره پنکه, اجاره اجاره کولرگازی ایستاده,اجاره کولرگازی پرتابل,اجاره پنکه,اجاره,کولر,گازی,پنجره,,کولر گازی ایستاده,اجاره کولر,پنکه آبی, sarmarent,h[hvi ;,gv,;,gv,h[hvi,ejare coler,coler gazi,ejare coler gazi,coler tehran,ejare coler dar tehran,SARMARENT.COM,Sarmarent.com سامانه سرمایشی سرما رنت اجاره انواع کولر های گازی و آبی از جمله اجاره کولر آبی بزرگ و اجاره کولر آبی کوچک,اجاره کولر گازی بزرگ و اجاره کولر آبی کوچک, مناسب برای شهرا های اصفهان و تهران و یزد و خوزستان و دزفول و مناطق رطوبت زا از جمله مازندران و رشت رامسر قائم شهر گیلان تیم سرما رنت افتخار میکند که توانی خدمات به تمامی شهر های ایران را دارا میباشد. تخفیف ویژه برای خریداران انواع کولر های گازی و آبی برای خرید کولر کافی هست وارد وب سایت ما |sarmarent.com|شوید و کولر مورد نظر خود را انتخاب کرده و با تیم ما تماس بگیرید همچنین شما میتوانید کولر گازی یا کولر آبی مورد نظر خود را اجاره کنید. اجاره کولر ,اجاره کولر گازی,اجاره کولر گازی ایستاده,اجاره کولر پرتابل,اجاره کولر بانکی,کولر گازی,اجاره کولر آبی,اجاره کولرابی,اجاره پنکه,اجاره پنکه مه پاش,اجاره پنکه صنعتی,کرایه کولر,قیمت اجاره کولر,قیمت کرایه کولر,اجاره کولر تهران,اجاره کولر در تهران,اجاره کولر در ایران,اجاره کولر کرج,کرایه کولرگازی,کرایه کولر گازی ایستاده ,قیمت اجاره کولر گازی,اجاره کولر گازی غرب تهران ,اجاره کولر گازی در کرج,اجاره اسپیلت ایستاده,اجاره کولر گازی 3 فاز,اجاره کولر گازی سه فاز,اجاره کولر گازی تک فاز,اجاره کولر گازی 36000,اجاره کولر گازی 60000 اجاره بخاری,اجاره بخاری برقی,اجاره بخاری فضای باز,اجاره بخاری قارچی,اجاره بخاری پاسیو,اجاره بخاری باغی,اجاره بخاری کپسولی,اجاره بخاری گازی,اجاره بخاری ابسال,اجاره بخاری انرژی,اجاره بخاری برقی,اجاره بخاری تهران,اجاره بخاری غرب تهران,اجاره بخاری در تهران,قیمت اجاره بخاری,قیمت اجاره بخاری برقی,اجاره هیتر,اجاره بخاری صنعتی,کرایه بخاری اجاره میز ال ای دی,اجاره میز بار ال ای دی,اجاره میز نورانی,اجاره میز کمر باریک,اجاره میز بلک لایت,اجاره میز مهمانی,اجاره میز سوارز,اجاره میز پارتی,اجاره میز تمام ال ای دی ,کرایه میز ال ای دی ,قیمت اجاره میز سوارز,قیمت اجاره میز ال ای دی ,اجاره میز ایستاده,قیمت میز سوارز,میز بار ال ای دی ,میز بلک لایت,میز ال ای دی تولد |اجاره کولر آبی ایستاده|قیمت اجاره کولر آبی|اجاره بخاری,اجاره کولر در رشت|اجاره کولر گازی ایده آل|کولر آبی اجاره ای|اجاره کولر گازی ایستاده در مازندران|کرایه کولر گازی اصفهان|اجاره کولرگازی|اجاره کولرگازی ایستاده|اجاره پنکه|اجاره پنکه ایستاده|اجاره کولربانکی|اجاره کولرابی|اجاره کولر آبی|اجاره کولر|اجاره کولرگازی|اجاره پنکه|اجاره اجاره کولرگازی ایستاده|اجاره کولرگازی پرتابل|اجاره پنکه|اجاره,کولر|گازی,پنجره|کولر گازی ایستاده|اجاره کولر|پنکه آبی
021-88547686   |   09127350639

اجاره کولر پرتابل گازی ارزان

اجاره کولر پرتابل گازی ارزان گرما رنت

اجاره انواع سرمایش فضای باز در سرمارنت٬ اجاره پنکه٬ اجاره پنکه صنعتی٬ اجاره رطوبت ساز٬ اجاره کولر٬ اجاره کولر آبی٬ اجاره کولر ایستاده٬ اجاره کولر پرتابل٬ اجاره کولر پرتابل آبی

اجاره کولر پرتابل گازی

کولر پرتابل به معنای کولر گازی یک تکه بوده که دارای یک لوله خرطومی پشت آن است.

فرآیند اجاره کولر پرتابل

با توجه به پیشرفت روز افزون علم و گسترش فناوری در زمینه‌های مختلف زندگی ،جریان علم سال‌هاست که لوازم‌ خانگی را هم تحت پوشش خود قرار داده و به پیشرفت آن کمک کرده است. مشخصاً یکی از مواردی که امروز به آن می‌پردازیم بحث تهویه مطبوع است که عضو جدایی ‌ناپذیر زندگی امروز انسان‌هاست. سال‌هاست که ما برای رهایی از گرمای تابستان از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنیم ولی  مدتی است که وسیله‌ای به نام اجاره کولر گازی پرتابل اختراع‌شده که بازده بسیار خوبی داشته و مورد توجه استفاده‌کنندگان قرارگرفته است که شما می‌توانید با کمترین دردسر بازده مطلوب و مناسبی از آن دریافت کنید.

یکی از بزرگ‌ ترین معایب سیستم ‌های قدیمی  نسبت به اجاره کولر گازی جدید این است که وقتی برد فرمان تشخیص داد که محیط داخلی شما به‌اندازه کافی خنک شده است که این دما از طریق شما به دستگاه داده می‌شود دستور قطع کمپرسور را صادر می‌کند که در خوش‌بینانه ‌ترین حالت ۳ بار در هر ساعت اتفاق می افتد که باعث مصرف شدن برق زیادی خواهد شد و این مشکل بزرگی در این سیستم ‌هاست.

مثلاً فرض کنید که شما قصد هل دادن ماشین خاموشی را دارید برای راه افتادن اولیه ماشین نیاز به انرژی بسیار بالایی است ولی زمانی که راه افتاد شاید انرژی چندین برابر کمتر برای هل دادن لازم دارید و اگر بازهم توقف کند برای راه انداختن دوباره  آن همان انرژی اولیه لازم است و گرما موتور را از لوله خرطومی پشت خود بیرون می دهد.

ساختار کمپرسور یا همان قلب تپنده سیستم تهویه مطبوع یا کولر گازی های قدیمی همان‌طور که در بالا توضیح داده‌ شده به نحوی است که بعد از هم‌ دما شدن محیط با دمایی که شما برای کولر گازی تنظیم کرده‌اید موتور یا کمپرسور کولر گازی کاملاً خاموش و منتظر خواهد ماند.

کولر گازی پرتابل چیست؟

اجاره کولرگازی پرتابل یا قابل حمل نوعی کولرگازی اسپلیت است که سرمایش و گرمایش ایجاد میکند و برای مغازه ها و اتاق های کوچک مناسب میباشد .

اجاره کولرهای گازی مدل پرتابل ( قابل حمل ) در چند ظرفیت پائین عمدتا” تولید شده و مجهز به ریموت کنترل بوده و مدلهای گرمایش دار آن عمدتا”برای تولید گرما از هیتربرقی استفاده کرده، این مدل اجاره کولر گازی پرتابل برای فضاهای کوچک اجاره ای یا استفاده موقت حدود ۲۰ الی ۳۰ متر مربع حداکثرکاربرد داشته و چون چرخ دارند قابل حمل هستند و کمپرسور و دیگر قطعات آن نظیرکندانسور و اواپراتور و فن در یک مجموعه جا نمایی شده فقط در حالت سرمایشی گرمای موتور از طریق لوله خرطومی پشت دستگاه به بیرون باید منتقل گردد. در اماکنی که امکان نصب اسپلیت ها یا مدل پنجره ای وجود ندارد این کولر گازی گزینه خوبی است.

تحت هیچ شرایطی اجاره کولر گازی پرتابل فضای بیشتر از ۳۰ متر را خنک نمی کند پس لطفا برای فضاهای بزرگتر از این تقاضا نفرمایید.

توجه :کولر گازی ایستاده با اجاره کولر گازی پرتابل فرق دارد، کولرگازی ایستاده یک کولر گازی نوع اسپلیت بوده و دارای یونیت خارجی ( کندانسور بیرونی) می باشد.

مشخصات کولر گازی پرتابل

اجاره کولرهای گازی پرتابل بدون نیاز به نصب با قابلیت حمل آسان  و ظاهری بسیار شیک و زیبا, مناسب برای فضاهای کوچک  طراحی گردیده است. اجاره مدل های کولر گازی پرتابل همچنین دارای عملکرد فوق العاده کم صدا , مجهز به کنترل از راه دور , نمایشگر ال سی دی , فیلتر قابل شستشو , قابلیت تنظیم دور فن و جهت پرتاب باد میباشد. اجاره این کولرهای گازی پرتابل در دو ظرفیت ۱۲۰۰۰ و ۱۵۰۰۰ عرضه میشوند و مبرد یا گاز دستگاه از نوع مبرد۴۱۰ جدید می باشد که راندمان بالایی دارد.

مزایای اجاره کولر گازی پرتابل

به طور کلی این نوع اجاره کولر گازی پرتابل دارای مزیت هایی است که می توان از آن در همه محل های مختلف استفاده کرد. به عنوان مزیت اصلی در اجاره کولر گازی پرتابل می توان به سهولت در انتقال آن اشاره کرد. اجاره این  کولر گازی پرتابل را می توان در محل های مختلف قرار دهید و در نتیجه این به عنوان یک مزیت برای آنها محسوب می شود.اجاره کولر های گازی پرتابل متحرک قابل نصب در بخش های مختلف اعم از پنجره ، سقف ، دیوار ها وهمچنین در درب های کشویی می باشند.

در حالت کلی همانطور که قبلا نیز گفته شد، کولر گازی در انواع مختلف وجود دارند که به طور عمومی می توان به کولر گازی ایستاده ، اجاره کولر گازی پرتابل ، کولر گازی پنجره ای و اسپیلت اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کولر گازی توصیه می کنیم مطالب ارائه شده در بخش مقالات وب سایت کولر گازی را مطالعه نمایید.

شرکت سرما رنت اجاره دهنده انواع کولر های گازی اعم از ایستاده و پرتابل و … می باشد که با تجربه و  سابقه ی درخشان خود اعتماد و رضایت  مشتریان عزیز را به ارمغان آورده است .

نحوه اجاره تجهیزات سرمایشی به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه صورت می گیرد و نحوه پشتیبانی کلیه تجهیزات اجاره ای به صورت شبانه روزی متوسط کادر متخصص امور روابط عمومی انجام می گیرد. سیستم حمل و نقل شرکت سرما رنت مجهز به ۲۰ وانت بار، ۱۰ پیک موتوری و ۶ کامیون بار می باشد و تلاش بر این است که روز به روز بر امکانات و خدمات شرکت سرما رنت افزوده شود تا با ارائه کیفیت خدمت رسانی بالا قدر دان حمایت و اعتماد شما مشتریان عزیز باشیم.

تمامی تجهیزات اعم از اجاره کولر گازی پرتابل، کولر گازی ایستاده ، کولر آبی و انواع پنکه ها پس از هر بار بازگشت از اجاره توسط بخش فنی تست و آنالیز شده تا  امکان بروز هر گونه مشکل در محصولات و تجهیزات در هنگام استفاده توسط مشتریان عزیز به حداقل برسد.