اجاره کولر آبی ایستاده,قیمت اجاره کولر آبی,اجاره بخاری,اجاره کولر در رشت,اجاره کولر گازی ایده آل,کولر آبی اجاره ای,اجاره کولر گازی ایستاده در مازندران,کرایه کولر گازی اصفهان,اجاره کولرگازی , اجاره کولرگازی ایستاده,اجاره پنکه, اجاره پنکه ایستاده,اجاره کولربانکی,اجاره کولرابی,اجاره کولر آبی ، اجاره کولر ,اجاره کولرگازی,اجاره پنکه, اجاره اجاره کولرگازی ایستاده,اجاره کولرگازی پرتابل,اجاره پنکه,اجاره,کولر,گازی,پنجره,,کولر گازی ایستاده,اجاره کولر,پنکه آبی, sarmarent,h[hvi ;,gv,;,gv,h[hvi,ejare coler,coler gazi,ejare coler gazi,coler tehran,ejare coler dar tehran,SARMARENT.COM,Sarmarent.com سامانه سرمایشی سرما رنت اجاره انواع کولر های گازی و آبی از جمله اجاره کولر آبی بزرگ و اجاره کولر آبی کوچک,اجاره کولر گازی بزرگ و اجاره کولر آبی کوچک, مناسب برای شهرا های اصفهان و تهران و یزد و خوزستان و دزفول و مناطق رطوبت زا از جمله مازندران و رشت رامسر قائم شهر گیلان تیم سرما رنت افتخار میکند که توانی خدمات به تمامی شهر های ایران را دارا میباشد. تخفیف ویژه برای خریداران انواع کولر های گازی و آبی برای خرید کولر کافی هست وارد وب سایت ما |sarmarent.com|شوید و کولر مورد نظر خود را انتخاب کرده و با تیم ما تماس بگیرید همچنین شما میتوانید کولر گازی یا کولر آبی مورد نظر خود را اجاره کنید. اجاره کولر ,اجاره کولر گازی,اجاره کولر گازی ایستاده,اجاره کولر پرتابل,اجاره کولر بانکی,کولر گازی,اجاره کولر آبی,اجاره کولرابی,اجاره پنکه,اجاره پنکه مه پاش,اجاره پنکه صنعتی,کرایه کولر,قیمت اجاره کولر,قیمت کرایه کولر,اجاره کولر تهران,اجاره کولر در تهران,اجاره کولر در ایران,اجاره کولر کرج,کرایه کولرگازی,کرایه کولر گازی ایستاده ,قیمت اجاره کولر گازی,اجاره کولر گازی غرب تهران ,اجاره کولر گازی در کرج,اجاره اسپیلت ایستاده,اجاره کولر گازی 3 فاز,اجاره کولر گازی سه فاز,اجاره کولر گازی تک فاز,اجاره کولر گازی 36000,اجاره کولر گازی 60000 اجاره بخاری,اجاره بخاری برقی,اجاره بخاری فضای باز,اجاره بخاری قارچی,اجاره بخاری پاسیو,اجاره بخاری باغی,اجاره بخاری کپسولی,اجاره بخاری گازی,اجاره بخاری ابسال,اجاره بخاری انرژی,اجاره بخاری برقی,اجاره بخاری تهران,اجاره بخاری غرب تهران,اجاره بخاری در تهران,قیمت اجاره بخاری,قیمت اجاره بخاری برقی,اجاره هیتر,اجاره بخاری صنعتی,کرایه بخاری اجاره میز ال ای دی,اجاره میز بار ال ای دی,اجاره میز نورانی,اجاره میز کمر باریک,اجاره میز بلک لایت,اجاره میز مهمانی,اجاره میز سوارز,اجاره میز پارتی,اجاره میز تمام ال ای دی ,کرایه میز ال ای دی ,قیمت اجاره میز سوارز,قیمت اجاره میز ال ای دی ,اجاره میز ایستاده,قیمت میز سوارز,میز بار ال ای دی ,میز بلک لایت,میز ال ای دی تولد |اجاره کولر آبی ایستاده|قیمت اجاره کولر آبی|اجاره بخاری,اجاره کولر در رشت|اجاره کولر گازی ایده آل|کولر آبی اجاره ای|اجاره کولر گازی ایستاده در مازندران|کرایه کولر گازی اصفهان|اجاره کولرگازی|اجاره کولرگازی ایستاده|اجاره پنکه|اجاره پنکه ایستاده|اجاره کولربانکی|اجاره کولرابی|اجاره کولر آبی|اجاره کولر|اجاره کولرگازی|اجاره پنکه|اجاره اجاره کولرگازی ایستاده|اجاره کولرگازی پرتابل|اجاره پنکه|اجاره,کولر|گازی,پنجره|کولر گازی ایستاده|اجاره کولر|پنکه آبی
021-88547686   |   09127350639

اجاره پنکه خانگی ارزان

اجاره پنکه خانگی ارزان گرما رنت

اجاره انواع سرمایش فضای باز در سرمارنت٬ اجاره پنکه٬ اجاره پنکه صنعتی٬ اجاره رطوبت ساز٬ اجاره کولر٬ اجاره کولر آبی٬ اجاره کولر ایستاده٬ اجاره کولر پرتابل٬ اجاره کولر پرتابل آبی

اجاره پنکه خانگی

اجاره پنکه مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

اندازه پنکه اجاره ای، اندازه قطر بیشتر پنکه هایی که در فضای خانه مورد استفاده قرار می گیرند بین ۶ تا ۱۸ اینچ می باشد. اندازه پنکه اجاره ای بایستی مناسب ابعاد فضایی باشد که می خواهید از اجاره پنکه استفاده کنید. در اتاق های بزرگتر می توان از دو یا چند اجاره پنکه برای تهویه و خنک کردن هوا استفاده کرد یا از اجاره پنکه با قطر پره بزرگتر استفاده کرد. به هر صورت، برای یک اتاق کوچک احتیاج به اجاره پنکه بزرگ نیست. در مورد اجاره پنکه های خانگی نیز به طول، عرض و ارتفاع پنکه توجه کنید که فضای کافی برای گذاشتن روی میز وجود داشته باشد.

.

 

وزن اجاره پنکه ، اکثر افراد اجاره پنکه های پرتابل را برای اینکه به راحتی به اتاق های مختلف منتقل کنند، خریداری می کنند. به طور مثال می توان از یک پنکه در طول روز در اتاق نشیمن و در هنگام شب در اتاق خواب استفاده نمود. در این مورد اجاره پنکه ای مناسب است که وزن خیلی زیادی نداشته باشد.

اجاره پنکه های پرتابل ایستاده و رومیزی با وزن چند کیلو وجود دارند که می توان خریداری نمود. مدل های مختلفی هم از انواع اجاره پنکه مناسب ایستاده دارای چرخ برای جابه جایی راحت تر ساخته شده اند، با این وجود افرادی که می خواهند اجاره پنکه را در طبقات مختلف استفاده کنند می بایست هنگام خرید به وزن پنکه نیز توجه کنند.

سرعت چرخش پنکه، اجاره پنکه های خانگی که برای چرخش هوا در فضاهای بزرگ استفاده می شوند سرعت بالایی دارند. سرعت بالاتر می تواند باعث ایجاد جریان هوای بسیار خنک تر شود. افرادی که ترجیح می دهند که هوای خنک تری در محیط ایجاد کنند گاهی از اجاره پنکه های با دور بالا، که معمولاً برای فضاهای بزرگ و صنعتی استفاده می شود، در محیط خانه استفاده می کنند.

نکات مهم اجاره انواع پنکه :

اجاره پنکه یکی از سنتی ترین و ساده ترین تجهیزاتی است ،که برای ایجاد وزش و جریان هوا در فصول گرم سال در مناپنکه رومیزیزل و ساختمان ها از دیرباز مورد استفاده قرار می گیرد.

اجاره پنکه ها دارای پره هایی مورب می باشند که با چرخیدن محور آنها بوسیله الکتروموتور و جا به جا کردن هوای محیط، حس خنکی را به ساکنین منتقل می نمایند.

این تجهیزات در انواع دیواری، رومیزی، سقفی، ایستاده و … عرضه می گردند و باعث ایجاد حس خنکی بیشتر در افراد می شوند. علت این خنکی حس شده در افراد همان افزایش جابجایی هوا و تعریق از سطح پوست و نتیجتا ایجاد حس خنکی در افراد می باشد، همچنین اخیراً پنکه هایی با امکان رطوبت زنی هوا جهت ایجاد خنکی بیشتر نیز تولید گردیده اند.

در سایت مرجع  سرما رنت اطلاعات فنی و قیمت های تضمین شده ده ها مدل از انواع پنکه ایستاده ، رومیزی ، سقفی ، رطوبت زن ، از برندهای معتبر و اصلی، جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب جهت اجاره  بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.

پره‌ های چرخــان و جریان هوا، درست مانند دو دوست هستند، آن‌ها با یکدیگر ارتباط نزدیکی دارند. همان‌طور که چرخیـدن پره‌ها، هوا را حرکت می‌دهد (مانند پنکه)

از طرف دیگر جریان هوا و نیروی باد هم می‌تواند پره‌ها را بچرخاند (مانند فرفره)

اینجاست که می‌توان از نیروی باد استفاده کرد و پره‌هایی را چرخاند، این پدیده در نیروگاه‌های بادی اتفاق می‌افتد و به کمک توربین آن‌ها برق تولید می‌شود. نیروی جنبشی باد پره‌ها را می‌چرخاند، محور چرخش این پره‌ها به یک توربین متصل است که باعث چرخش آن می‌شود و این توربین توسط ژنراتورهای برق، الکتریسیته تولید می نماید.

 اجاره پنکه‌ یا همان فن‌ها کاربردهای زیادی دارند. تفاوت شکل، پهنا، حالت     قرارگرفتن و تعداد پره‌ها، آن‌ها را برای استفاده‌های مختلف مناسب می‌سازد.

فراموش نکنید هر جا یک جسم مکانیکی به نام پره قرار است هوا را جابجا کند، شکل آن اهمیت زیادی پیدا می‌کند. پره‌ها حتماً باید انحناهای مناسبی داشته باشند و با زاویه مناسبی قرار بگیرند.

چرخش برعکس پره‌ها می‌تواند اجاره پنکه را تبدیل به هواکش کند. هواکش بجای اینکه جریان هوا را پراکنده نماید،

از آنجاییکه جریان هوای بیشتر نتیجه فشار بیشتر به هوا ست، برای افرادی که خشکی چشم یا خشکی گلو دارند اجاره پنکه های با جریان بالا مناسب نیست، برای این افراد استفاده از  اجاره پنکه هایی که حالت رطوبت زا دارند که اصطلا حاً اجاره پنکه آبی گفته می شوند، توصیه می شود. به طور اجاره کل پنکه های با شدت جریان کم برای استفاده در خانه مناسب می باشد. این نوع پنکه ها جریان باد کافی برای خنک کردن افراد در یک روز گرم را ایجاد می کنند. علاوه بر آن دارای سرعت های مختلف ایجاد باد هم هستند.

اجاره پنکه مناسب

تنظیم سرعت در اجاره پنکه ، برخی افراد ترجیح می دهند از جریان باد قوی تر در طول روز استفاده کنند ولی شبها از جریان باد ملایم تری بهره مند شوند. که اجاره پنکه های چند سرعته برای این افراد کارکرد خوبی دارند. در اکثر آب و هواها، هوا در طول شب خنک تر از دمای هوا در طول روز است و معمولاً دمای بدن در هنگام خواب پایین می آید.

وزش ثابت هوای موثر ممکن است برای برخی از افراد هنگام خواب زیاد به نظر برسد به همین دلیل اجاره پنکه ها قابلیت تنظیم سرعت های مختلف را دارند حتی در برخی مدل  اجاره پنکه ها حالت خواب (Sleep  Mode)  وجود دارد که در این حالت اجاره پنکه هم کم یا بی صدا کار می کند و هم وزش باد ملایمی را ایجاد می کند.

اجاره پنکه های ایستاده و رومیزی : متداول ترین از لحاظ استفاده در منازل بوده و در دو مدل پایه کوتاه و پایه بلند (اصطلاحا ایستاده) تولید می شود که آنرا عمدتاً روی زمین و بعضاً روی میز قرار می دهند.